Az oktató adatai
Alap adatok
-
PTE FEEK
-
PTE KPVK
-
PTE TTK
-
20062018PTE FEEK/KPVKEmberi Erőforrás Fejlesztési Intézet/Tanszék
-
2018PTE BTKFelnőttképzési és Képességfejlesztési Tanszék
-
1984Ludwig-Maximilians Egyetem (NSZK)pszichológia
-
2007PTE FEEK
-
2017Nicosiai Egyetem, Ciprus
-
20152018PTE KPVK Emberi Erőforrás Fejlesztési Tanszéktanszékvezető
-
2018PTE BTK Felnőttképzési és Képességfejlesztési Tanszéktanszékvezető
-
1995-1996Evolúciós Pszichológia, Zürichi Egyetem, Svájc
-
1996-1997Freiburgi Pedagógiai Főiskola, Németország
-
2000-2001Hildesheimi Egyetem, Németország
-
2001-2005Bolzanoi Egyetem, Bressanone, Olaszország
-
2008Leuveni Katolikus Egyetem, Belgium
-
2011Klagenfurti Egyetem, Ausztria
-
1995Mensa International
-
1996Német Pszichológusok Szövetsége
-
2000Az ember viselkedése az evolúció tükrében
-
2007"Egyetemek a Demokráciáért" Szövetség
-
2016MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
-
2016Arany Katedra Díj
-
Labor et Educatio
-
Tudásmenedzsment
-
Képzés és Gyakorlat
-
Manazment podnikov - Management of Companies
-
PedActa
-
A dél-tiroli Autonómia megbízásából az állami és a Waldorf-iskola összehasonlító kutatás vezetője. Egy iskolásoknak való Assessment Centre kifejlesztése (2001-03)
-
A Genopoly© kifejlesztése. Ez a szabadalmaztatott didaktikai célú felnőtt-társasjáték a párválasztás és a párkommunikáció evolúciós pszichológiai alapjait játszva tanítja (1998)
-
A férfiavatás szerepe a hagyományos társadalmakban [részvétel a férfiak házában Pápua Új-Guineában és Yap szigetén Mikronéziában]: Hogyan segíthetné ez a nevelés a békés együttélést az európai társadalomban (1998)
-
A Szovjetunió összeomlása. Adatgyűjtés mindhárom frissen felszabadult balti államban és az akkor még létező Szovjetunió európai köztársaságaiban. (1991)
-
Európa szubjektív reprezentációja kelet-, nyugat- és nem európaiaknál. Adatgyűjtés Ausztráliában, Jugoszláviában, Magyarországon, Németországban és az USA-ban (1986-87)
-
When different cultures meet – How education can promote creativity and cooperation between culture. In: Jagielska, K., Mróz, A., Pikula, N. G. (szerk.): Challenges of Modern Education. Education-Teacher-Learner. Wydawnictwo A. Marszalek, Torun, Lengyelország, 2021. 13-26.
-
Evolutionäre Ästhetik als bare Münze – Zahlt sich Schönheit aus? In: Schwender, C., Lange, B. P., Schwarz, S. (szerk.): Pabst Science Publishers. Lengerich, Németország, 2017. 185-196.
-
Empirische Methoden zur Erfassung der Schulkultur. In: Seibert, N. (szerk.): Anspruch Schulkultur. Klinkhardt, Bad Heilbrunn, Németország, 1997. 97-118.
-
Traumpartner, Evolutionspsychologie der Partnerwahl. Springer, Berlin, Németország, 1996.
-
Subjektive Strukturen. Göttingen: Hogrefe. Göttingen, Németország, 1989.
-
Meskó N.: Előszó. Tudásmenedzsment, 2016/17 (1): 2-6.
A Mensa International intelligenciakutató-koordinátora és a Labor et Educatio (2019-), a Tudásmenedzsment (2019), a Képzés és Gyakorlat (2018-), a PedActa (2011-) és a Management of Companies (2015-) c. szakmai folyóiratok szerkesztőbizottsági tagja.