Az oktató adatai

Alap adatok

Kép az oktatóról
Deutsch Krisztina

a koherenciaérzet, az egészségmagatartás és az egészségi állapot összefüggései, tanulók, hallgatók, pedagógusok, egészségügyi szakdolgozók mentális egészsége

1969.08.16.
Sellye
?
PTE ETK
Kezdő év
Záró év
Intézmény
Intézet, tanszék
  1. 2001
    2006
    PTE EFK
    Egészségfejlesztési és Családgondozási Intézet
  2. 2006
    2013
    PTE ETK
    Ápolástudományi és Sürgősségi Ellátási Tanszék/Sürgősségi Ellátási Tanszék
  3. 2014
     
    PTE ETK
    Sürgősségi Ellátási és Egészségpedagógiai Intézet
Év
Egyetem
Szak
  1. 1990
    SZOTE
    védőnő
  2. 2002
    PTE BTK
    pedagógia
2022
2013
Kezdő év
Záró év
Intézmény
Tisztség
  1. 2021
     
    PTE ETK Egészségpedagógiai és Sürgősségi Alapozó Tanszék
    tanszékvezető
Kezdő év
Szervezet
  1.  
    PTE Tanárképző Központ Tanácsa
  2.  
    Tanárképzők Szövetsége Szakmai Tanárképzés Szakosztály
  3.  
    Népegészségügyi Képző- és Kutatóhelyek Országos Egyesület
  4.  
    MTA PAB Pedagógiai Munkabizottság
Év
Kitüntetés
  1. 2009
    Év Kiemelkedő Szellemi Alkotása Díj
  2. 2012
    Miniszteri dicséret
  3. 2018
    Pro Sanitate díj
aktív
Folyóirat
  1. Sport- és Egészségtudományi Füzetek
Projekt
  1. 2013-2014 - TÁMOP 6.1.4/12/1-2012-00001 „Koragyermekkori (0-7 év) program”. Szülők gyermekneveléssel kapcsolatos attitűdjének felmérése, a 0-7 éves korú gyermekek alapellátásával kapcsolatos elvárásainak elégedettség-felmérése
  2. 2013-2016 - TÁMOP- 4.1.2. B. 2-13/1-2013-0002 A műszaki és humán szakterület szakmai pedagógusképzésének és képzők hálózatának fejlesztése. Munkacsoport koordinátor a szakmai tanárképzések fejlesztésében
  3. 2015 - TÁMOP-6.1.1-12/1-2013-0001 „Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” kiemelt projekt, Felsőoktatási Alprojekt. „Az egészségfejlesztés megjelenése a képesítési és kimeneti követelményekben” megnevezésű kutató csoport tagja
  4. 2018 - EFOP-3.4.3-16-2016-00005 "Korszerű egyetem a modern városban: Értékközpontúság, nyitottság és befogadó szemlélet egy 21. századi felsőoktatási modellben". A PTE felsőoktatási kompetenciamérésének kidolgozását és pilot vizsgálatát végző munkacsop.
  5. 2021-2025 - MTA Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program. Az óvodás és kisiskolás korosztály számára az egészségnevelést szolgáló szokások vizsgálatához kapcsolódó sztenderdek kidolgozása, illetve diagnosztikai mérőeszköz kifejlesztése
Csoport
  1. 2013-2014 - TÁMOP 6.1.4/12/1-2012-00001 „Koragyermekkori (0-7 év) program” 1. sz. alprojekt, a PTE ETK munkacsoport. Szülők gyermekneveléssel kapcsolatos attitűdjének felmérése, a 0-7 éves korú gyermekek alapellátásával kapcsolatos elvárása
Leírás
  1. Opportunies to increase compliance when administering first aid to children. Kontakt, 2022/24 (001): 1-8. [Társszerz.: Ferkai L., Schiszler B., Bánfai B., Pandur A., Betlehem J.] doi: 10.32725/kont.2022.001

  2. Parental and health visitor assessment of children development and factors affecting children development assessment in Hungary. Kontakt, 2019/21 (4): 360-366. [Társszerz.: Betlehem J., Bánfai B., Jeges S., Domina-Táncsics D., Lampek K., Csima M.] doi: 10.32725/kont.2019.052

  3. Factors affecting the development of a child in the family. Journal of International Scientific Publications: Educational Alternatives, 2016/14 (1): 391-397. [Társszerz.: Lampek K., Betlehem J., Bánfai B., Táncsics D., Jeges S., Csima M.]

  4. A 0-7 éves gyermeket nevelő szülők elégedettsége a védőnői ellátással Magyarországon. Egészség-Akadémia, 2014/5 (1): 25-33. [Társszerz.: Bánfai B., Petőné Csima M., Jeges S., Domina-Táncsics D., Betlehem J., Lampek K.] doi: https://doi.org/10.1556/650.2015.30189

  5. Iskolai egészségfelfogás és egészségfejlesztés kvalitatív és kvantitatív kutatások körében. Új Pedagógiai Szemle, 2011/61 (1-5): 225-234.

Rövidítésjegyzék