Az oktató adatai
Alap adatok
-
2000PTE BTKAngol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék
-
1998JPTE TTKfizika
-
1999JPTE BTKangol nyelv és irodalom
-
2000ELTE BTKangol-magyar, magyar-angol szakfordító
-
20102011PTE BTK Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék, mb.tanszékvezető
-
20172020PTE BTK Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszéktanszékvezető
-
2019PTE BTK Anglisztika Intézetigazgató
-
2018Sorbonne Nouvelle, Párizs, Franciaország
-
2022Lancaster Summer Schools in Corpus Linguistics, University of Lancaster, Egyesült Királyság (2022.06. 20-24.)
-
2003Hungarian Society for the Study of English
-
2003Magyar Alkalmazott Nyelvészek és Nyelvtanárok Egyesülete
-
2003Teaching English to Speakers of Other Languages International Association
-
2006European Association for Language Testing and Assessment
-
2022European Association of Computer Assisted Language Learning
-
Translatologia Pannonica (2006-)
-
UPRT 2010: Empirical studies in English applied linguistics.
-
UPRT 2019: Empirical studies in English applied linguistics.
-
2009-2011 - TÁMOP 4.1.2-08/1 B, A kompetencia alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése a Pécsi Tudományegyetem és a Kaposvári Egyetem részvételével.
-
2012-2014 - TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0014, Pedagógusképzést segítő hálózatok továbbfejlesztése a Dél-Dunántúli Régióban. K4 munkacsoport: A pedagógusképzésben részt vevő köznevelési pedagógusok továbbképzéséhez kapcsolódó fejlesztések.
-
2014 - TÁMOP-4.1.1.C-13/1/KONV-2014-0001, Az élettudományi- klinikai felsőoktatás gyakorlatorientált és hallgatóbarát korszerűsítése a vidéki képzőhelyek nemzetközi versenyképességének erősítésére.
-
2012-2015 - TÁMOP-4.1.2.D-12/1/KONV-2012-0010, Idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Pécsi Tudományegyetemen.
-
2018-2020 - EFOP 3.4.3. Oktatásfejlesztés, oktatási innovációk és nemzetköziesítés a PTE BTK-n - tanszéki projektvezető
-
1998 - ERASMUS ösztöndíj (University of Stirling, Egyesült Királyság)
-
2003 - USA Nagykövetség RELO ösztöndíja
-
2013 - Visegrad ösztöndíj (Comenius University Bratislava, Szlovákia)
-
2014 - Fulbright-ösztöndíj (San Diego State University, USA)
-
2017-2020 - EFOP-3.2.14-17 - Nyelvtanulással a boldogulásért” projekt - pályázatíró, szakmai vezető
-
Az akkreditált számítógépes nyelvvizsgák tapasztalatai a 2018−2021 közötti időszakban. Új Köznevelés, 2022/78 (7): 20-24. [Társszerz.: Babos K., Dömők Sz., Gróf Sz., Kissné Adorján J., Lukácsi Z., Märcz R., Soproni Zs.]
-
A lexical analysis of in-service EFL teaching portfolios. In: Pietilӓ, P., Doró K., Pípalová, R. (szerk.): Lexical Issues in L2 Writing. Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 2015. 207-229.
-
A quantitative study of oral presentation skills with Slovak students of English. In: Mihaljević Djigunovic, J., Letica Krevelj, S. (szerk.): UZRT 2014: Empirical studies in English applied linguistics. FF Press, Zágráb, 2015. 91-100.
-
Exploring the academic oral communication skills of Slovak students of English. [Társszerz.: Kostelníková, M.] In: Lojová, G., Kostelníková, M., Vajícková, M. (szerk.): Studies in Foreign Language Education 6. Kirsch Verlag, Köln, 2014. 42-74.
-
Is intentional or incidental vocabulary learning more effective? International Journal of Foreign Language Teaching, 2007/3 (1): 23-28.
A Hungarian Society for the Study of English tagja 2011-ig.