Az oktató adatai
-
PTE KTK
-
19731975MKKE PKTPiacszervezési Tanszékcsoport/Tanszék
-
19751978PTE KTKPiacszervezési Tanszék
-
19892021JPTE/PTE KTKMarketing Tanszék
-
1967MKKEkülkereskedelem
-
1992Harvard Egyetem, Massachusetts, USAGeneral Management Program
-
1993Northwestern University, Washington, USACEETP program
-
1995JPTE KTK
-
19931996JPTE KTKdékán
-
19952011JPTE/PTE KTK Marketing Tanszéktanszékvezető
-
1977Turku Business School, Finnország
-
1992Harvard Business School, Cambridge, USA
-
1996Middlesex University, Nagy-Britannia
-
2000-2001Warsaw University, Lengyelország
-
MTA Marketingtudományi Bizottság (elnök: 2005-)
-
MTA SYLFF alapítvány (kuratóriumi tag)
-
MTA Közgazdaságtudományi Minősítő Bizottsága
-
Magyar-Japán Gazdasági Klub
-
Magyar Marketingszövetség
-
1977Akadémiai díj
-
1983"Kiváló Munkáért" kitüntetés
-
2009Akadémiai Nívódíj
-
2012Pécsi Közgazdászképzésért Aranyérem
-
2013Magyar Érdemrend Tisztikeresztje
-
Marketing & Menedzsment (szerk. biz. elnök)
-
Organizacija - Journal of Management, Informatics and Human Resources (szerk. biz. tag)
-
International Journal of Benchmarking (szerk. biz. tag)
-
Termelővállalatok értékesítési politikája (1977)
-
A villamos energiával való fogyasztói elégedettség (1993)
-
A magyar vállalatok piaci orientációja (1994)
-
Árképzés, árpolitika (1998)
-
Fogyasztói elégedettség (2001)
-
Ford-ösztöndíj (1974)
-
A villamos energiával való fogyasztói elégedettségi vizsgálat irányítói csoportja (1993)
-
„Szolgáltatásminőség, fogyasztói elégedettség, a fogyasztói lojalitás - értelmezés és mérési lehetőség, különös tekintettel a liberalizáció következtében versenyhelyzetbe kerülő közszolgáltatásokra” c. kutatói csoport (2001)
-
Rekettye, Gábor : Értékteremtés 4.0: Termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése. Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó Zrt. (2018) , 238 p.
-
Gábor, Rekettye ; Jonathan, Liu : Pricing: the new frontier.London, Egyesült Királyság / Anglia : Transnational Press London (2018) , 320 p.
-
Gábor, Rekettye ; Jonathan, Liu : The present state of the game ‘hide and seek’ in pricing. INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT (IJBPM) 19 : 2 pp. 158-168. , 11 p. (2018)
-
Rekettye, Gábor : Az ipar 4.0. hatása az árakra és a vállalati árképzés gyakorlatára. VEZETÉSTUDOMÁNY 51 : 4 pp. 15-25. , 11 p. (2020)
-
Gábor, Rekettye : Value Creation 4.0: Marketing Products in the 21th Century. London, Egyesült Királyság / Anglia : Transnational Press London (2019) , 253 p.
-
Radics P.: Az MTA marketinges doktora. UnivPécs, 2004. febr. 3.
-
Román B.: Átjárás az elmélet és a gyakorlat között. Kreatív, 2004. márc. 8.
-
Fülöp Z.: Hullámzó pálya. ÚDN, 2011. máj. 21.
-
Horváth P.: Pécsi Arcok - Dr. R. G., aki Tokiót tekinti második otthonának, Pécsi Újság, 2013. szept. 21.
-
Fojtik J. (szerk.): Elméleti igényességgel - a gyakorlat igényei szerint. Tanulmányok Rekettye Gábor 70. születésnapjára. Pécs, 2014.
fotó – Rekettye Gábor