Az oktató adatai

Alap adatok

Kép az oktatóról
Rekettye Gábor

termék- és árpolitika, nemzetközi marketing, kisvállalati marketing

Rekettye Gábor
1944.07.12.
Villány
Élő
PTE/JPTE KTK
Kar
  1. PTE KTK
Kezdő év
Záró év
Intézmény
Intézet, tanszék
  1. 1973
    1975
    MKKE PKT
    Piacszervezési Tanszékcsoport/Tanszék
  2. 1975
    1978
    PTE KTK
    Piacszervezési Tanszék
  3. 1989
    2021
    JPTE/PTE KTK
    Marketing Tanszék
Év
Egyetem
Szak
  1. 1967
    MKKE
    külkereskedelem
Időszak
Egyetem
Szak
  1. 1992
    Harvard Egyetem, Massachusetts, USA
    General Management Program
  2. 1993
    Northwestern University, Washington, USA
    CEETP program
1994
1984
2003
Év
Egyetem
Megjegyzés
  1. 1995
    JPTE KTK
     
2013
Kezdő év
Záró év
Intézmény
Tisztség
  1. 1993
    1996
    JPTE KTK
    dékán
  2. 1995
    2011
    JPTE/PTE KTK Marketing Tanszék
    tanszékvezető
Időszak
Tanulmányút helye
  1. 1977
    Turku Business School, Finnország
  2. 1992
    Harvard Business School, Cambridge, USA
  3. 1996
    Middlesex University, Nagy-Britannia
  4. 2000-2001
    Warsaw University, Lengyelország
Kezdő év
Szervezet
  1.  
    MTA Marketingtudományi Bizottság (elnök: 2005-)
  2.  
    MTA SYLFF alapítvány (kuratóriumi tag)
  3.  
    MTA Közgazdaságtudományi Minősítő Bizottsága
  4.  
    Magyar-Japán Gazdasági Klub
  5.  
    Magyar Marketingszövetség
Év
Kitüntetés
  1. 1977
    Akadémiai díj
  2. 1983
    "Kiváló Munkáért" kitüntetés
  3. 2009
    Akadémiai Nívódíj
  4. 2012
    Pécsi Közgazdászképzésért Aranyérem
  5. 2013
    Magyar Érdemrend Tisztikeresztje
aktív
Folyóirat
  1. Marketing & Menedzsment (szerk. biz. elnök)
  2. Organizacija - Journal of Management, Informatics and Human Resources (szerk. biz. tag)
  3. International Journal of Benchmarking (szerk. biz. tag)
Projekt
  1. Termelővállalatok értékesítési politikája (1977)
  2. A villamos energiával való fogyasztói elégedettség (1993)
  3. A magyar vállalatok piaci orientációja (1994)
  4. Árképzés, árpolitika (1998)
  5. Fogyasztói elégedettség (2001)
Ösztöndíj
  1. Ford-ösztöndíj (1974)
Csoport
  1. A villamos energiával való fogyasztói elégedettségi vizsgálat irányítói csoportja (1993)
  2. „Szolgáltatásminőség, fogyasztói elégedettség, a fogyasztói lojalitás - értelmezés és mérési lehetőség, különös tekintettel a liberalizáció következtében versenyhelyzetbe kerülő közszolgáltatásokra” c. kutatói csoport (2001)
Leírás
  1. Rekettye, Gábor : Értékteremtés 4.0: Termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése. Budapest, Magyarország : Akadémiai Kiadó Zrt. (2018) , 238 p.

  2. Gábor, Rekettye ; Jonathan, Liu : Pricing: the new frontier.London, Egyesült Királyság / Anglia : Transnational Press London (2018) , 320 p.

  3. Gábor, Rekettye ; Jonathan, Liu : The present state of the game ‘hide and seek’ in pricing. INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT (IJBPM) 19 : 2 pp. 158-168. , 11 p. (2018)

  4. Rekettye, Gábor : Az ipar 4.0. hatása az árakra és a vállalati árképzés gyakorlatára. VEZETÉSTUDOMÁNY 51 : 4 pp. 15-25. , 11 p. (2020)

  5. Gábor, Rekettye : Value Creation 4.0: Marketing Products in the 21th Century. London, Egyesült Királyság / Anglia : Transnational Press London (2019) , 253 p.

Leírás
  1. Radics P.: Az MTA marketinges doktora. UnivPécs, 2004. febr. 3.

  2. Román B.: Átjárás az elmélet és a gyakorlat között. Kreatív, 2004. márc. 8.

  3. Fülöp Z.: Hullámzó pálya. ÚDN, 2011. máj. 21.

  4. Horváth P.: Pécsi Arcok - Dr. R. G., aki Tokiót tekinti második otthonának, Pécsi Újság, 2013. szept. 21.

  5. Fojtik J. (szerk.): Elméleti igényességgel - a gyakorlat igényei szerint. Tanulmányok Rekettye Gábor 70. születésnapjára. Pécs, 2014.

fotó – Rekettye Gábor

Rövidítésjegyzék